تور مالزی و سنگاپور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 176
نویسنده : seobartar

مالزی کجاست؟ |  تور مالزی

تور مالزی : مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا  یکی از متنوع ترین و زیبا ترین مکان های توریستی در دنیاست . جاذبه های گردشگری مالزی به قدری زیاد است که از سراسر جهان برای بازدید آن به این کشور مسافرت می کنند.

مالزی کجاست؟  مالزی شبه جزیره ای دارای مرز زمینی و دریایی با تایلند از شمال و مرز دریایی در جنوب با سنگاپور ، ویتنام در شمال شرقی و اندونزی در غرب است.از مهمترین اقوام در این کشور که در تاریخ آن نقش بسزایی داشتند ، مالایی ها بودند . در صورتی که به تاریخچه این کشور علاقمند هستید می توانید مقاله ” مالزی در زمان قدیم ” را مطالعه نمایید . 

مالزی شرقی مرزهای زمینی و دریایی با برونئی و اندونزی و مرز دریایی با فیلیپین و ویتنام دارد. روابط دوجانبه مالزی با سایر کشورهای منطقه برای مثال مالزی- سنگاپور، مالزی اندونزی و … بسیار عالی می باشد .

کوالالامپور پایتخت ملی و بزرگترین شهر مالزی می باشد. تور کوالالامپور صباح بین ایرانی ها و بسیاری از افراد جهان طرفداران زیادی داشته و هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان در این تور شرکت میکنند . در ادامه برخی از اطلاعاتی که باید در مورد مالزی بدانیم را به اختصار بیان می کنیم .

مالزی با بیش از 30 میلیون جمعیت، 44 امین کشور پرجمعیت جهان است.

در اینجا به تور مختصر کشور مالزی را مورد بررسی قرار می دهیم لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راهنمای سفر به مالزی بازدید نمایید .

نقطه ی جنوبی یوروآستر قاره Tanjung Piai در مالزی است.

در مناطق گرمسیری، مالزی یکی از 17 کشور بزرگ است . آب و هوای مالزی استوایی ، گرم و مرطوب می باشد و به دلیل جنگل های بارانی ،درختان نخل و چمن پوشیده از رنگ سبز است .

زیان رسمی کشور زبان انگلیسی است که اغلب مسافران و گردشگران با این زبان سخن می گویند . گردشگری سهم مهمی در اقتصاد مالزی دارد .

مالزی یک کشور اسلامی و آزاد است . در زیر می توانید نقشه مالزی در جهان را مشاهده نمایید .

اگر تور مالزی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اید ما به شما بهترین و زیباترین مکان های مالزی را معرفی میکنیم.

با ما همراه باشید تا با  زیبایی های مالزی و بهترین زمان سفر به مالزی آشنا شوید . و با آرامش خاطر برنامه ای منظم برای سفر خود بچینید !

تور مالزی چقدر است؟

سایت فیکس تراولز تضمین بهترین قیمت تور مالزی را به شما عزیزان می دهد.با ما همراه باشید.

نام مهم ترین شهرهای مالزی چیست؟

این کشور دارای شهرهای زیادی بوده و هرکدام نسز از امکانات متنوعی برخوردار هستند . سالانه افراد زیادی علاوه بر مسافرت  و گردشگری ، به دنبال اقامت و زندگی در مالزی هستند .  از مهمترین شهر های مالزی می توان موارد زیر را نام برد .

  • کوالالامپور
  • جورج تاون

مالزی بهتر است یا تایلند؟

  مراکز خرید در هر دو کشور تایلند و مالزی وجود دارد.

هر دو تایلند و مالزی در آسیای جنوب شرقی آسیا هستند.

تایلند محبوب ترین کشور در منطقه است و وابستگی اقتصادی آن به گردشگری می تواند قیمت ها را به میزان زیادی افزایش دهد.

با این حال، هر دو کشور، مانند بسیاری از مکان های جنوب شرقی آسیا، نسبتا برای بازدید مقرون به صرفه  هستند.

اگر بین مالزی یا تایلند دچار تردید هستید  باید بگویم هر دو تایلند و مالزی دارای زیرساخت قوی برای حمایت از گردشگری هستند.

اما به طور کلی، اقتصاد مالزی کمتر از تورم دلار هدایت می شود.

در مالزی چه غذایی بخوریم؟

بسیاری از توریست ها از خود می پرسند که در مالزی که دارای یک فرهنگ شرقی است ، چه غذایی برای ما مناسب است؟ برای پاسخ به این دقدقه باید گفت که نیاز به نگرانی نیست. غذاهای مالزی بسیار متنوع بوده و تمامی ذائقه ها را پوشش می دهد . رستوران های بین المللی بسیاری در این کشور وجود دارد .

در ادامه تعدادی از بهترین رستوران های مالزی را به اختصار بررسی می کنیم.

رستوران آسمانی Troika Sky Dining

رستوران آسمان در کوالالامپور مالزی قرار دارد این رستوران دارای انواع غذا های بین المللی ، انواع مشروبات و نوشیدنی ها می باشد . در این رستوران می توانید یک خاطره به یاد ماندنی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید.

رستوران آسمانی

رستوران Marini’s On 57

یک رستوران منحصر به فرد ایتالیایی می باشد که در طبقه 57 برج Petronas  واقع شده است. در این رستوران می توانید هنگاه صرف غذا منظره ای از کل شهر را مشاهده نمایید .

این رستوران در مرکز شهر کوالالامپورقرار دارد و دارای بار و سالن نیز می باشد .

تعداد رستوران های مالزی بسیار زیاد است برای اطلاع از انها بد نیست مقاله ” رستوران های مالزی ” را مطالعه نمایید.

رستوران های ایرانی مالزی

وجود رستوران های ایرانی دقدقه هموطنان مان را در مورد غذاهای مناسب از بین می برد. در مالزی چندین رستوران ایرانی وجود دارد که می توانید اسامی آنها را در مطلب ” رستوران های ایرانی مالزی ” مشاهده نمایید .

باغ وحش ملی مالزی

مالزی یک کشور غنی از گونه های جانوری می باشد. اگر علاقمند به بررسی حیوانات مناطق مختلف می باشد پیشنهاد می کنیم از این باغ وحش که لیستی از حیوانات مالزی را در خود جای داده است بازدید نمایید .

باغ وحش های زیادی در مالزی وجود دارد . علاوه بر آن در حالت طبیعی در جنگل های مالزی می توانید حیوانات خارق االعاده ای را مشاهده کنید . اگر در کوالالامپور اقامت دارید بازدید از پارک پرندگان کوالالامپور را از یاد نبرید .

باغ وحش مالزی

مطالبی که دیگران دوست دارند





:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور دبی , تور مالزی , تور تایلند , تور آنتالیا , تور مشهد هوایی , قیمت تور استانبول , تورهای استانبول , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com